DRAGON'S DOGMA (PS3)

99,00 zł
Ilość
Obecnie brak na stanie


opis produktu:

Gra nowa, w folii

Wersja językowa: angielska
Gatunek: gra akcji / RPG
Kategoria wiekowa: 12+

Dragon’s Dogma jest grą akcji RPG osadzoną w realiach fantasy, którą przygotowało studio Capcom. Pieczę nad grą sprawowali Hideaki Itsuna oraz Hiroyuki Kobayashi. Ten pierwszy odpowiedzialny był wcześniej między innymi za Devil May Cry 4. Kobayashi współtworzył natomiast takie gry jak Resident Evil 4 czy, dużo wcześniej, DinoCrisis.

Akcja Dragon’s Dogma rozpoczyna się w chwili gdy mieścinę, którą zamieszkiwał nasz bohater zaatakował smok. Nie skończyło się jednak wyłącznie na ogólnym spustoszeniu okolicy. Prawdziwym celem inwazji okazał się nasz protagonista – mistyczny gad odnalazł go pośród chaosu i wyrwał serce, twierdząc, że jest wybrańcem. O dziwo bohater nie skonał. Teraz wyrusza w świat by odnaleźć wyjaśnienie tego, co się stało.

Podczas wędrówki otrzymujemy kolejne zadania, które zwykle wymagają zmierzenia się z doskonale znanymi mitologicznymi potworami lub odnalezienia zaginionych przedmiotów. Walczymy między innymi z gryfem, hydrą czy stadem harpii. Wraz z postępami w rozgrywce mamy okazję rozwinąć umiejętności naszego herosa, reprezentującego jedną z kilku klas, i poprawiać jego bojową skuteczność dokupując mu coraz lepsze elementy ekwipunku.

Nie działamy sami – produkcja wprowadza bowiem nowatorski system kompanów, zwanych pionkami. Gracz tworzy jednego z nich i najmuje dwóch kolejnych z okolicznych wiosek. W trybie online można też rekrutować herosów stworzonych przez innych uczestników zabawy i jednocześnie wypożyczać własnego pionka. W zamian za to nasz podwładny zyskuje wiedzę na temat zadań, potworów i świata oraz może otrzymać nagrodę od osoby, której pomagał.

Jednym z największych atutów Dragon’s Dogma jest dynamiczny system walki, nastawiony przede wszystkim na zręcznościową zabawę. Ekipie Capcomu zależało na tym, by same starcia wydawały się jak najbardziej „naturalne”, dlatego zdecydowali się zaimplementować w grze specjalną opcję „chwytania” przeciwników. W ten sposób nadrobiono to, co pomijało wiele gier akcji RPG do tej pory - złożoność fizycznego kontaktu z przeciwnikiem.

Zdjęcie okładki ma charakter poglądowy.