- Konsole
-
Gry
- Amiibo
- Produkty Cyfrowe
- Pre-order
-
Gry bitewne
-
Warhammer 40K
- Adepta Sororitas
- Adeptus Mechanicus
- Astra Militarum (Imperial Guard)
- Blood Angels
- Chaos Daemons
- Chaos Space Marines
- Dark Angels
- Eldar
- Grey Knights
- Inquisition
- Imperial Knights
- Officio Assassinorum
- Necrons
- Orks
- Space Marines
- Space Wolves
- Tau Empire
- Tyranids
- Harlequins
- Death Watch
- Imperial Forces
- Genestealer Cults
- Renegade Knights
- Khorne Daemonkin
- Fortyfikacje
- Daemonkin
- Apocalypse
- Drukhari / Dark Eldar
- Craftworlds
- Warhammer Age of sigmar
- The Hobbit i The Lords of the Rings
- Warhammer 40:000 Adeptus Titanicus
- Warhammer 40:000 KILL TEAM
- Warhammer 40:000 NECROMUNDA
- Start Collecting Warhammer
- Zestawy Startowe
- Warhammer Underworlds
- Warhammer BLACK LIBRARY
- Scenerie Warhammer
- STAR WARS ARMADA
- Konflikt 47
- Blood Bowl
- BLOOD RED SKIES
- Gry planszowe
- Gry karciane
- STAR WARS - X-WING (druga edycja)
- Star Wars X-Wing
- Cruel Seas
- Warhammer Underworlds
- Blackstone Fortress
- Black Seas
- Aeronautica Imperialis
- Victory at Sea Warlord Games
- Hail Caesar Warlord Games
- Star Wars: Legion
- Harry Potter Miniature Game
- Warhammer Quest
- A Song of Ice & Fire
-
Warhammer 40K
-
Gadżety
-
Figurki kolekcjonerskie
- Iron Studios
- DC Collectibles
- Gentle Giant
- Tamashii Nations
- Beast Kingdom
- Star Ace Toys
- Dark Horse
- Diamond Select Toys
- Hasbro
- Mezco Toyz
- Hot Toys
- Kotobukiya
- JAKKS Pacific
- NECA
- PCS Collectibles
- Sideshow
- Square-Enix
- McFarlane
- Weta Workshop
- Quantum Mechanix
- First4Figures
- Banpresto
- Zag Toys Domez
- Good Smile Company
- Jada Toys
- The Noble Collection
- Prime 1 Studio
- Asmus Collectible
- Queen Studios
- Threezero
- PureArts
- Infinity Studio
- Numskull
- Kubki
- Odzież
- Funko
-
Figurki kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Modele redukcyjne
-
Farby, akcesoria i chemia
- Bandai Gundam
- Boffin
- Carrera
KONFLIKT '47 SOVIET ZESTAW STARTOWY
opis produktu:
Konflikt '47 pozwala wykorzystać jednostki z Bolt Action w świecie, gdzie druga wojna światowa trwała do 1947 roku, napędzając coraz dziwniejsze i bardziej przerażające machiny.
W miarę trwania drugiej Wojny Światowej po 1945 roku, walczące kraje coraz bardziej desperacko starają się stworzyć nowe super bronie, które mogłyby im dać decydującą przewagę w konflikcie. Wykorzystując nowe technologi odkryte po pierwszych eksplozjach nuklearnych, siły Osi i Aliantów szybko opracowują nowe czolgi i niespotykane do tej pory bojowe machiny kroczące stające w pierwszym szeregu ich armii, ze wsparciem doskonale wyposażonych, lub potwornie zniekształconych żołnierzy. A wraz z odstąpieniem Sowietów od Aliantów, wojna staje się konfliktem trzech, nie dwóch stron.
Konflikt '47 jest samodzielną grą zainspirowaną wielce udaną produkcją Bolt Action, stworzoną przez Clockwork Goblin Miniatures i wydaną przez Warlord Games i Osprey Publishing. Rozszerzenie dodaje do doskonale znanych zasad, nowe typy jednostek i modeli występujących w skali 28mm w armiach znanych z Bolt Action, oraz pozwala na dodawanie i stworzenie zupełnie nowych sił, a wszystko osadzone w alternatywnej przyszłości 1947 roku.
Konfilkt '47 wprowadza uzbrojenie z "Dziwnej Wojny" - w arsenał wunderwaffe wliczącjąc naturalnie potężne maszyny kroczące i inne mechaniczne potworności!
Marzec, rok 1947. Europa odtaja po najgorszej zimie w pamięci ludzkości. Sowiecka machina wojenna rusza pełną parą. Rok 1946 nie był najlepszy dla Mateczki Rosji, ale próby zagarnięcia ziemi przez niemieckiego najeźdźcę zostały zniweczone. Po wycofaniach sprzed zimy, Sowiecki niedźwiedź jest gotów ruszyć na zachód i zgnieść wrogów jacy tylko ośmielą mu się przeciwstawić.
Niestrudzeni radzieccy naukowcy pracowali dzień i noc by wykorzystać technologię wroga przeciwko niemu. Ich wysiłki opłaciły się. Maszyna krocząca typu Kozak jest szybka i uzbojona w ciężkie działo, a nowe pancerze wspomagane ciężkiej piechoty pozwalają żołnierzom z równą łatwością rozszarpują wrogich żołdaków, co pojazdy.
Najstraszniejszą bronią w arsenale sowietów to pulsacyjne działo dźwiękowe, zainstalowane na sprawdzonym podwoziu średniego czołgu T-34 - nic nie jest bezpieczne. Niemcy mogli przygotowywać się w ciągu ostrej zimy, ale gdy stopnieją śniegi, ruszy na nich niepowstrzymany moloch armii radzieckiej.
Zestaw startowy zawiera:
- Podręcznik z zasadami w miękkiej oprawie formatu A5
- 1 model lekkiej maszyny kroczacej Cossack
- 1 model średniego czołgu T-34/ZP
- 40 piechurów armii radzieckiej
- 5 jednostek Sowieckiej ciężkiej piechoty
- Markery
- 6 kości sześciennych
- 6 kości rozkazów
***
Produkt nowy, w folii, renomowanej firmy Warlord Games. Modele wykonane zostały z żywicy, metalu i plastiku. Wymagają samodzielnego złożenia i pomalowania.