- Konsole
-
Gry
- Amiibo
- Produkty Cyfrowe
- Pre-order
-
Gry bitewne
-
Warhammer 40K
- Adepta Sororitas
- Adeptus Mechanicus
- Astra Militarum (Imperial Guard)
- Blood Angels
- Chaos Daemons
- Chaos Space Marines
- Dark Angels
- Eldar
- Grey Knights
- Inquisition
- Imperial Knights
- Officio Assassinorum
- Necrons
- Orks
- Space Marines
- Space Wolves
- Tau Empire
- Tyranids
- Harlequins
- Death Watch
- Imperial Forces
- Genestealer Cults
- Renegade Knights
- Khorne Daemonkin
- Fortyfikacje
- Daemonkin
- Apocalypse
- Drukhari / Dark Eldar
- Craftworlds
- Warhammer Age of sigmar
- The Hobbit i The Lords of the Rings
- Warhammer 40:000 Adeptus Titanicus
- Warhammer 40:000 KILL TEAM
- Warhammer 40:000 NECROMUNDA
- Start Collecting Warhammer
- Zestawy Startowe
- Warhammer Underworlds
- Warhammer BLACK LIBRARY
- Scenerie Warhammer
- STAR WARS ARMADA
- Konflikt 47
- Blood Bowl
- BLOOD RED SKIES
- Gry planszowe
- Gry karciane
- STAR WARS - X-WING (druga edycja)
- Star Wars X-Wing
- Cruel Seas
- Warhammer Underworlds
- Blackstone Fortress
- Black Seas
- Aeronautica Imperialis
- Victory at Sea Warlord Games
- Hail Caesar Warlord Games
- Star Wars: Legion
- Harry Potter Miniature Game
- Warhammer Quest
- A Song of Ice & Fire
-
Warhammer 40K
-
Gadżety
-
Figurki kolekcjonerskie
- Iron Studios
- DC Collectibles
- Gentle Giant
- Tamashii Nations
- Beast Kingdom
- Star Ace Toys
- Dark Horse
- Diamond Select Toys
- Hasbro
- Mezco Toyz
- Hot Toys
- Kotobukiya
- JAKKS Pacific
- NECA
- PCS Collectibles
- Sideshow
- Square-Enix
- McFarlane
- Weta Workshop
- Quantum Mechanix
- First4Figures
- Banpresto
- Zag Toys Domez
- Good Smile Company
- Jada Toys
- The Noble Collection
- Prime 1 Studio
- Asmus Collectible
- Queen Studios
- Threezero
- PureArts
- Infinity Studio
- Numskull
- Kubki
- Odzież
- Funko
-
Figurki kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Modele redukcyjne
-
Farby, akcesoria i chemia
- Bandai Gundam
- Boffin
- Carrera
Rainbow Six Siege Xbox One
opis produktu:
Gra nowa, w folii
Język: Polski
Gatunek: Akcja
PEGI: 18+
W 2011 roku firma Ubisoft zapowiedziała grę Tom Clancy's Rainbow 6: Patriots. Miała to być kolejna odsłona słynnej serii strzelanek, tym razem opowiadająca o walce z organizacją terrorystyczną True Patriots. Lata mijały, a o projekcie powoli zapominano. W końcu wydawca zdecydował się ujawnić Rainbow Six: Siege przeznaczone do zmagań w multiplayerze. Tytuł zastąpił Patriots, które nie sprostało oczekiwaniom francuskiego giganta.
Produkcja umożliwia zmagania wyspecjalizowanych jednostek antyterrorystycznych z przestępcami. Gra powstała w oparciu o technologię AnvilNext, napędzającą inne projekty Ubisoftu, w tym te z serii Assassin's Creed, For Honor czy też Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands. Rozgrywka w Rainbow Six: Siege rozpoczyna się od wybrania specjalizacji naszego żołnierza. Przed każdym spotkaniem możemy bowiem ustalić czy chcemy pokierować tworzącym barykady Castlem, niszczącym je Thermitem, zagłuszającym komunikacje wroga Mutem, Ashem specjalizującym się w wyważaniu drzwi, dysponującym wielkim młotem Sledgem, czy też zatruwającym przeciwników Smokiem.
Naturalnie to nie wszystkie klasy postaci, ważnym jest więc umiejętne dobieranie zespołu, by jego poszczególni członkowie uzupełniali
się na polu walki. Ta odbywa się na niewielkich, stosunkowo ciasnych lokacjach, w których musimy szybko przejmować kolejne pomieszczenia, by finalnie pozbyć się terrorystów i uwolnić przetrzymywanego zakładnika. By tego dokonać nierzadko należy wysadzić ścianę, podłożyć ładunek wybuchowy na podłodze, by spaść na głowę wrogom znajdującym się piętro niżej itd. Z drugiej strony,
wcielając się w przestępców, warto barykadować drzwi i fortyfikować swoje pozycje, by nie dać się zaskoczyć stróżom prawa. Tak czy
siak, bez ciągłej komunikacji i ustalania dalszych kroków nie zdziała się zbyt wiele w starciu ze zorganizowanym zespołem. Rozgrywka
jest szybka i emocjonująca, ale jednocześnie taktyczna, głównie przez zniszczalne środowisko.
Silnik produkcji umożliwia niszczenie nie tylko drzwi, ale także barykad i ścian, sprawiając, że pole walki zmienia się dynamicznie w
trakcie potyczki, nierzadko wymuszając natychmiastowe modyfikowanie ustalonej wcześniej taktyki. Oprawa graficzna Rainbow Six:
Siege nie wyznacza nowych standardów w branży gier wideo, ale prezentuje zadowalający poziom. Wspomniany jednak przed chwilą system zniszczeń znacznie uatrakcyjnia nie tylko samą rozgrywkę, ale także grafikę, nadając jej charakteru.