- Konsole
-
Gry
- Amiibo
- Produkty Cyfrowe
- Pre-order
-
Gry bitewne
-
Warhammer 40K
- Adepta Sororitas
- Adeptus Mechanicus
- Astra Militarum (Imperial Guard)
- Blood Angels
- Chaos Daemons
- Chaos Space Marines
- Dark Angels
- Eldar
- Grey Knights
- Inquisition
- Imperial Knights
- Officio Assassinorum
- Necrons
- Orks
- Space Marines
- Space Wolves
- Tau Empire
- Tyranids
- Harlequins
- Death Watch
- Imperial Forces
- Genestealer Cults
- Renegade Knights
- Khorne Daemonkin
- Fortyfikacje
- Daemonkin
- Apocalypse
- Drukhari / Dark Eldar
- Craftworlds
- Warhammer Age of sigmar
- The Hobbit i The Lords of the Rings
- Warhammer 40:000 Adeptus Titanicus
- Warhammer 40:000 KILL TEAM
- Warhammer 40:000 NECROMUNDA
- Start Collecting Warhammer
- Zestawy Startowe
- Warhammer Underworlds
- Warhammer BLACK LIBRARY
- Scenerie Warhammer
- STAR WARS ARMADA
- Konflikt 47
- Blood Bowl
- BLOOD RED SKIES
- Gry planszowe
- Gry karciane
- STAR WARS - X-WING (druga edycja)
- Star Wars X-Wing
- Cruel Seas
- Warhammer Underworlds
- Blackstone Fortress
- Black Seas
- Aeronautica Imperialis
- Victory at Sea Warlord Games
- Hail Caesar Warlord Games
- Star Wars: Legion
- Harry Potter Miniature Game
- Warhammer Quest
- A Song of Ice & Fire
-
Warhammer 40K
-
Gadżety
-
Figurki kolekcjonerskie
- Iron Studios
- DC Collectibles
- Gentle Giant
- Tamashii Nations
- Beast Kingdom
- Star Ace Toys
- Dark Horse
- Diamond Select Toys
- Hasbro
- Mezco Toyz
- Hot Toys
- Kotobukiya
- JAKKS Pacific
- NECA
- PCS Collectibles
- Sideshow
- Square-Enix
- McFarlane
- Weta Workshop
- Quantum Mechanix
- First4Figures
- Banpresto
- Zag Toys Domez
- Good Smile Company
- Jada Toys
- The Noble Collection
- Prime 1 Studio
- Asmus Collectible
- Queen Studios
- Threezero
- PureArts
- Infinity Studio
- Numskull
- Kubki
- Odzież
- Funko
-
Figurki kolekcjonerskie
- Gry planszowe
- Modele redukcyjne
-
Farby, akcesoria i chemia
- Bandai Gundam
- Boffin
- Carrera
Seria Gipf 3: Zertz Gra planszowa
opis produktu:
Seria Gipf 3: Zertz Gra planszowa
Nietuzinkowa gra logiczna, trzecia z serii
Dziwne…
Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami…
Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu!
Na czym to polega?
W ZERTZ gracze starają się przejąć:
- po 3 kamienie każdego koloru ALBO
- 4 białe kamienie, ALBO
- 5 szarych kamieni, ALBO
- 6 czarnych kamieni.
By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego.
Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie!
ZERTZ otrzymała prestiżowe wyróżnienie Mensa Selcet, przyznawane wybitnym grom planszowym wyróżniającym się estetyką wykonania, orginalnością mechaniki i wartościami intelektualnymi.
Zawartość pudełka:
- 6 białych kamieni
- 8 szarych kamieni
- 10 czarnych kamieni
- 49 pierścieni
- instrukcja